Returer

Ångerrätt

  • Vid beställning av måttbeställda solskydd har kunden ingen ångerrätt och kan därmed inte returnera varan eftersom att den tillverkats enligt dina personliga specifikationer.
  • Ovan gäller inte om produkten har skadats i frakt eller har tillverkningsfel såsom fel färg, reglage på fel sida och så vidare.
  • Vid beställning av vår Omnia Go motor har kunden 30 dagar, från den dag som varan mottagits, på sig att höra av sig till oss angående en returförfrågan. Observera att kunden ej har rätt att ångra sitt köp om flertalet produkter öppnats, 30 dagar öppet köp/test gäller en styck motor
  • Returförfrågan görs till oss på support@omniasolskydd.se eller via vårt kontaktformulär. Inkludera din köpbekräftelse och förklara varför du vill returnera produkten.
  • Om returen godkänns får kunden ett formulär som måste fyllas i och inkluderas med paketet som kunden skickar tillbaka till oss
  • När returen anlänt till oss verkställer vi återbetalningen.

 

Tänk på

  • Skicka produkten med ytterförpackning för att förhindra skador på originalförpackningen
  • Vi rekommenderar att skicka med spårningsnummer så att vi kan se vad som händer med paketet. Köparen ansvarar för att paketet kommer fram till oss, blir det förlorat är ansvaret på köparen.
  • Returformuläret måste alltid fyllas i fullt ut. Returer utan godkänt returformulär kommer inte att accepteras.
  • Vi kan skapa en returetikett till köparen, kostnaden för det är 100 SEK vilken kommer att dras av på återbetalningen till köparen.